dimecres, 14 d’abril del 2010

Para niños???...


...bien, pues esa es la pregunta que me hago. Estos tres primeros son para los sobrinos de Eduard, un compañero del instituto, que siempre está dispuesto a ayudarme en lo que sea. Como no tiene niñ@s, se lo hago para sus "favoritos": Roger (5 años), Arnau (3) y Eulàlia (casi 2). Todas las mañanas antes de entrar al instituto tomamos juntos el café y compartimos nuestras inquietudes y anhelos. Gràcies Eduard!!!!

Y este otro, es para un niño grande (sólo tiene cuarenta y tantos, el tantos no es largo). En cuanto vió la revista Quilt Country: Les Doudous Rigolos, lo pidió. Y cada día que lo veo, y lo veo todos los días, me pregunta: mi bicho como está. Y yo le contesto muy bien, en casa. La verdad es que me sorprendió que me lo pidiera, pero no me podía negar, me ayuda con los "excels" que no son lo mio. Creo que es un buen amigo!!! También gracias a ti!!!
Y aquí los teneis a los cuatro de espaldas, al koala le he puesto tela de pelo, para que lo parezca más. Son fáciles de hacer y entretenidos. Además puedes aprovechar telas.
Petonets noies...
P.D. A ver si se atreven a hacer un comentario.

19 comentaris:

Magda ha dit...

Es clar que s'atreviràn. No coneixen la existència del teu blog? Doncs ensenyal's-hi tu mateixa i llestos.
Son molt lletxos i molt bonics al mateix temps. M'explico?
En veien aviat.

Montse ha dit...

En mi casa estan locos para que se los haga todos,pero una no da para tanto, una question ¿donde encuentras la tela de pelo? yo la he estado buscando y no encuentro.Me gustan como te han quedado, así que ala hacerlos todos
Petonets

pilar ha dit...

Me encantan. Son monísimos, y quedan geniales como regalo. Seguro que vas a triunfar. Besos, Pilar

Marian ha dit...

hola Júlia! que xulos que son!!! els trobo super divertits!
segur que quedaran encantats!
una abraçada
Mariàngels

Carmen ha dit...

¡geniales y divertidos! no me extaña que te los soliciten tanto.
Se ven muy simpáticos. Veo que no se te resiste ninguna técnica, eres una gran artista.
Saludos

Montse ha dit...

Son molt divertits i han quedat molt bé, i es clar que son per tothom.

Petons

ElBosquedeSara ha dit...

Son molt divertits!! Quines caretes que tenen!! T'han quedat genial i segur els agradaran moltíssim.
Petonets. Anahí

Estrella ha dit...

Que divertidos parecen

Maite ha dit...

Que xulos! Els teus companys/amics deuen estar ben contents! Si que m'agradaria veure un comentari d'ells, je, je, je....

Victòria ha dit...

Què divertits! Segur que els encanten. Petons.

eugenia ha dit...

M'agraden tots, però el koala es xulisim !!!

edubartrina ha dit...

Jo sóc l'Eduard: un dels destinararis dels ninos (bé, el tiet dels destinararis)... i us puc assegurar que els ha encantat.

Ahir, sortint de la feina, vaig fer mans i mànigues, vaig moure cel i terra, per arribar a casa de ma germana per donar-los-els abans d'anar a dormir, i ho vaig aconseguir.

Impressionat com la receptorade la ratolina (la petitona, l'Eulàlia) no va deixar-la en cap moment: ni tan sols per anar a dormir.

Els altres dos, pensava que es "picarien" per saber quina seria de cadascú, però per sort es porten molt bé i s'ho van repartir com a bons germans.

Júlia. Moltíssimes gràcies. T'asseguro que els ha agradat, i demanaré als pares si puc fer una foto amb els nens i els "bitxos" per a què ho puguis penjar.

Fins ara (en menys d'huna horeta ens veiem).

Núr ha dit...

Són divertidíssims! M'agraden molt aquests ninos fets de roba! Els trobo més personals i més macos que segons quines joguines d'avui dia tan fredes i de plàstic...

Marieta ha dit...

Son superdivertidos jajajaja, el del niño mayor me encantaa..


bessssssssssss

t ha dit...

Son monísimos y creo que tienes razón con lo de fáciles, fíjate que pienso que hasta yo me atrevería a ponerme con uno.

Pili ha dit...

Son molt divertits i son aptes per a totes les edats!!
Petons

Knit Family ha dit...

ens estem doudouitzant, jo tinc ganes de fer els gatets, que són moníssims!!! tu ja tens producció massificada!!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Jejeje, qué monos!! Seguro que les encantan!!!!

elsenyordelosganchillos ha dit...

Tenen una pinta genial. Jo també tinc la revista i no sé quin animalet m'agrada més.