dilluns, 14 de maig del 2012

Gràcies Vicenç...

... el Vicenç és un dels professors de Visual i Plàstica del meu institut. I entre d'altres tasques encomanades al centre, té la de fer els rètols i cartells que fem servir al llarg del curs. M'he pres la llicència de demanar-li que em dissenyés la capçalera del meu blog , i de seguida m'ha dit que sí. Així que ara li dec un te, com a mínim...
... el Vicenç es uno de los profesores de Visual y Plástica de mi instituto. Y entre otras tareas, es el encargado de hacer los carteles que utilizamos a lo largo del curso. Me he tomado la licencia de pedirle que me diseñase la cabezera de mi blog, y de immediato me ha dicho que sí. Así que ahora le debo un te, como mínimo...
 Gràcies Vicenç...

4 comentaris:

eugenia ha dit...

Enhorabona Vicenç, m'encantat el teu disseny !!!!

Magda ha dit...

Felicita'l m'encanta!!!!!

Vero ha dit...

molt maco el disseny!!!

MAMININOTAS ha dit...

Esta ben xulo!
ja te ben merescut aquest te.

una abraçada.