dilluns, 22 d’abril del 2013

Sant Jordi 2013...

... Sant Jordi és sens dubte una de les festes i tradicions catalanes que més m'agraden. Sense ser un dia festiu, els carrers s'omplen de paradetes de llibres i de roses. És el dia del patró de Catalunya, el dia del Llibre i podríem dir que el dia dels enamorats aquí a Catalunya. Els nois han de regalar a les noies una rosa i les noies als nois un llibre. Jo, em demano les dues coses. Sempre aprofito per a fer un detall als companys/es de feina, a  alguns no a tots. Aquest any m'he decantat per fer una rosa de ganxet que és una agulla de pit.
... Sant Jordi es sin duda una de las fiestas y tradiciones catalanas que más me gustan. Sin ser un día festivo, las calles se llenas de paradas de libros y rosas. Es el día del patrón de Catalunya, el día del Libro y podríamos decir que en Catalunya es también el día de los enamorados. Los chicos regalan a las chicas una rosa y las chicas a los chicos un libro. Yo me pido las dos cosas. Siempre aprovecho para hacer un detalle para algunos de mis compañeros/as. Este año me he decidido por hacer una rosa de ganchillo que es un broche.





 



 
Aquí teneis el link (yo he utilizado 52 puntos de cadeneta para empezar). Os gustan?
 
Petonets noies...
 


4 comentaris:

Ana Miranda ha dit...

Muy chulas,Julia feliz Sant Jordi.

Unknown ha dit...

Vaja feinada!!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

M'encanta Sant Jordi! És un dia preciós! Els teus companys estaran encantats amb les seves roses, un bonic detall. Petons i gaudeix del dia!

tijerasycuchara ha dit...

Disculpame Julia me he puesto en contacto contigo, pero quiero hacerme seguidora tuya y no encuentro el enlace
saludos
Josefina
tijerasycuchara.wordpress.com