diumenge, 16 de gener del 2011

Costurer i Els Tres Tombs.../ Costurero y ...


Jo també m'he fet el costurer que molt bé explican al blog de la Maria, la veritat és que és molt gran i té molta capacitat. La roba la vaig comprar aquest estiu a la Fira de Patchwork de Sant Feliu de Guíxols i crec que li escau molt.
Yo también me he hecho el costurero que tan bien nos explica Maria en su blog. La verdad es que es muy grande y tiene mucha capacidad. La tela la compré este año en la Fira de Patchwork de Sant Feliu de Guíxols y creo que le queda muy bien.



I aquest matí passada dels Tres Tombs a Cerdanyola. Les nenes s'ho han passat d'alló més bé, ara estem baldades.
Y esta mañana, pasada de Sant Antoni en Cerdanyola. Las niñas han disfrutado mucho, ahora estamos hechas polvo...


Petonets noies...

13 comentaris:

Pili ha dit...

T'ha quedat molt bé el costurer. Jo també tinc aquesta robeta però no m'atreveixo amb aquest costurer amb tantes cremalleres.
Petonets

ara ha dit...

Que guarnidas!!!!!!!! seguro que se lo han pasado pipa jaja.

MAMILOCA ha dit...

les nenes molt macas,, pero la mare deunido ...... una abraçada per las tres.

eugenia ha dit...

El cosidor t'ha quedat molt maco, però les nenes estan FANTASTIQUES i em diu l'Angel que les dos se semblen a tu, però que la Silvia es una fotocopia teva. ( una Júlia petita). Petonets

Eva ha dit...

Los costureros estan de moda
y tus niñas ¿se lo han pasado bien?
están muy guapas bss

Ainara ha dit...

Noia t'ha quedat molt molt maco i la veritat és que sí que és força gran.

Montse ha dit...

Que bonic el costurer, jo també tins aquesta robeta esperant, la veritat es que li escau molt bé.
Les nenes maquisimes, m'alegro de que hagueu passat un bon dia.

Petons

pilar ha dit...

El costurero te ha quedado precioso, se ve muy práctico. Las niñas están lindísimas. Se nota que han disfrutado mucho. Besos, Pilar

corapensa ha dit...

!Las niñas estan preciosas! la mayor creia que eras tuuuuuuu,jejejje!

Neus. La meva Barcelona. ha dit...

Quines nenes més mones!! i que alegres es veuen.
Les teles del costurer són ideals per aquesta feina.
Salutacions!

Knit Family ha dit...

Que bufones estan les nenes, segur que s'ho van passar molt bé!!!!, el costurer molt pràctic i xulo!!!

Unknown ha dit...

hola ¿cómo estás? espero que muy bien
pasaba a saludarte y darte las gracias por tu visita
un fuerte abrazo


........../▒/ -|▒|-|▒|-\▒\
_____ /▒/--------------\▒\
_____ |▒|----__ -------|▒|
(¯✿¯ )|▒|__( ✿ )-----|▒|)(¯✿¯)
__(¯v¯)▒(_≻✿≺)(¯v¯)I(_≻✿≺_)
(_≻✿≺_)▒(_^_(_≻✿≺_)▓(_^_)
…(_^_)░▒▓░▓\░(_^_)▓░▓▒/
___.-\▒▓░▓░▒▓░▓░▓░▓▒/
____..\░▓▒░▒▓▒▓░▒░▓▒/
____...\░▓▒░▒▓▒▓░▒▓▒/

Zulú and Co ha dit...

qué hermosura de nenas!! qué rápido crecen verdad?
Bss gordos, feliz finde
M.
P.S.: todo bien, perdida acolchando. gracias por preguntar :))