diumenge, 30 de gener del 2011

Kokeshi 3

Gairebé no faig res, però les meves kokeshi van avançant.
Casi no coso nada, pero mis kokeshi van avanzando.


Visió de conjunt/Visión de conjunto.




Us volia posar algunes fotos de detalls, però el senyor Bloguer no vol treballar més. Així que ho faré un altre dia. Al meu esquema lateral sí que hi són tots els blocs que tinc fets fins ara.
Os quería pones algunas fotos de detalles, pero el señor Bloguer no quiere trabajar más. Así que lo haré otro día. En mi esquema lateral sí que estan todos los bloques que tengo hechos hasta ahora.
Petonets noies...

25 comentaris:

Natitxu ha dit...

Nena, he ampliado la foto, y se ve genial. Besos

Maria ha dit...

que monas, ayer en la feria habia algunas pero para pintar, es un trabajo muy original. felicitaciones
petonets

corapensa ha dit...

!Te está quedando preciso!

Unknown ha dit...

Marxosa, ets una marxosa. Què xules totes juntetes oi? Jo estic concentrada en altres sales i el me "leche de Pitagoras". I se m'acaba el cap de setmana... Buaaaa

Gladys Creativa ha dit...

És un treball preciós, m'encata, et felicito pels teus avanços!

eugenia ha dit...

T'esta quedant molt xulu i molt Júlia, crec que es molt del teu estil. Petonets

Carme Torras ha dit...

guau, que guapo t´està quedant! jo he fet uns camins de taula amb aquestes nines japoneses, son chulissimes.

Unknown ha dit...

Jo vull un com el de la Mª Eugènia. Quina passada!!!! És una meravella

pilar ha dit...

Te está quedando preciosa. Es un diseño muy vistoso y con las manos que tu tienes te va a quedar de escándalo. Besos, Pilar

Eva ha dit...

Que bonito te está quedando
Yo he publicado el
segundo
bss

ElBosquedeSara ha dit...

Oooooooooooooo pero que maco t'està quedant!! M'agraden molt, molt i molt!! Petonets

PTCRUZ ha dit...

¡me encanta cómo te está quedando!!! aunque se ve un poco pequeñito.... jjjj. Estoy copiando ideas de modelos de kimono.... ¡para orientarme!!

bsitos y feliz semana

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Te está quedando muy bonito! son muy graciosas todas esas kokeshi juntas!

Marieta ha dit...

Juliaa, es preciosooo es un quilt fantasticoo.
besss

Pepa ha dit...

Super boniques les teves Koleshi!!!!
Llàstima que la foto surti tant petitona!!!
Petonets i bon cap de setmana.

ana-ane ha dit...

Me gusta mucho como te está quedando

Un beso

neus ha dit...

Hola guapetona estic gaire be desapareguda, espero veuret a Sitges. Per cert que vas a fer amb tanta nina. Están molt boniques. Petonets

Anna ha dit...

Unes Kokes precioses , m'agraden les teles que fas servir per fer-les, jo les estic encoixinant en aquests moments , seguire els teus avanços .

Una abraçada , Anna

ana-ane ha dit...

Si casi lo tienes terminado, seguro que las nenas están encantadas con las japonesitas.

Un besito y hasta muy prontito

Anna ha dit...

Preciós, me encanta!!! Besos

Núr ha dit...

T'estan quedant maquíssimes! A mi m'ha arribat els patrons i ja tinc unes ganes d'agafar-les... De moment, però, tinc un parell de coses que he d'anar fent, així que les kokeshis hauran d'esperar...

Gabriela ha dit...

Estan precioses aquestes Kokeshi!
Un petò.
Gaby

Floreal ha dit...

Me encantan esos bloques! y el colorido, me gustaría hacer algo así. Pero primero teno que aprender un poco más.
Un blog muy chulo.
Saludos:
Cristina

susiloci ha dit...

Es preciosa, siempre que la veo me entran ganas de hacerla.

Hosh ha dit...

Me enamoré de esas kokeshis!!! Hermosas te estan quedando, felicidades!!!
Saludos...
Jessy.