dijous, 6 de gener del 2011

Reis i alguna cosa més.../ Reyes y alguna cosa más...

Doncs sí els Reis també han passat per casa meva, i sembla que no m'he portat molt malament. A part d'una bata i un foulard preciós, també m'han deixat això...

Pues sí los Reyes han pasado por mi casa, me han dejado una bata, un foulard y esto...




M'he passat part de la tarda tocant-los.... M'encanten els fils Valdani.
Me he pasado parte de la tarde tocándolos... Me encantan los hilos Valdani.

Ara se d'algunes que em diran que sóc pija, doncs mira potser sí!!!
Ahora se de algunas que me llamaran pija, pues mira sí!!!


Aquest any he fet alguns regals a mà. Per l'Anna i la Bea, les filles de la meva cosina Júlia, aquestes valisettes, crec que els hi han agradat. Una ja l'havia ensenyat.

Este año he hecho algunos regalos a mano. Para Ana y Bea, las hijas de mi prima Júlia, estas valisettes, creo que les han gustado. Una ya os la había enseñado.



Detall de la cremallera/Detalle de la cremallera


I també he acabat aquests coixins per Palafrugell, són de sashiko, però del prefabricat...

Y también he acabado estos cojines para Palafrugell, son de sashiko, pero del prefabricado...





Petonets noies...

P.D. Crec que aquestes vacances he tornat a recuperar les ganes de cosir, portava un temps en què agafar una agulla suposava un gran esforç. Menys mal que les ganes han tornat!!! Gràcies mamà!!!

12 comentaris:

Unknown ha dit...

Potser sí que t'has portat bé! Pensa que els Reis són màgics i no acostumen a equivocar-se.

ELVIRA ha dit...

A mi también me pasa algunas veces, pero se recuperan las ganas enseguida, porque nos gusta.
Las bolsas son una monada... me suena la tela.
Un abrazo. Elvira
www.telillas.blogspot.com

Ana Miranda ha dit...

Que buena has sido, fijate que hilitos le han dejado los reyes!!!! Me gusta verte de nuevo animada con la aguja, son etapas y circunstancias, pero cuando algo gusta no se pierde. Un besote y sigue enseñandones cositas

pilar ha dit...

Muy bonito todo lo que has hecho y los reyes me encantan. Esos hilos son preciosos. Besos, Pilar

Anònim ha dit...

Una chulada todos los regalos!!! Ánimo y a coser!!!
bss

ara ha dit...

Y pq en vez de los hilos pijos, no enseñas la bata???? jajajaja

La verdad es que son preciosos, y ademas se trabaja mejor si los materiales son buenos, para que vamos a engañarnos.

Bss.

Neus. La meva Barcelona. ha dit...

Qué maco tot Júlia! a vegades per continuar falten projectes i un cop es ténen tornen les ganes. Feliç any!

eugenia ha dit...

Dons com hi ha confiança i l'enveja em rosega .....pija, pija i repija ji, ji, jiiiii.
Els fils son una preciositat i les valisettes t'han quedat maquissimes, jo no se que he fet malament amb la meva però ara la torno a repetir. ( M'ha quedat quadrada)

Montse ha dit...

Donç m'alegro que les ganes de cosir hagin tornat. Jo com les noies, també vull veure la bata, jajajaja, es broma, els fils son una passada.

Petons

Marieta ha dit...

Pues jamia ya somos dos, los hilos son una pasada y estoy deseando utilizarlos muy prontito, estupendos regalos.
Los cojines son genialesss

besosss

Victòria ha dit...

Pel que es veu t'has portat super bé. Quan ensenyi el que m'han portat a mi els Reis també em diran pija, jejeje. Els coixins i les valisettes t'han quedat moníssims. Petonets.

Ana Salom ha dit...

Dons jo dec ser pija de la muerte! A mi també m'agraden molt.