dilluns, 19 de gener del 2009

Compras...

Estas son mis primeras compras por internet:



Compré estos esquemas el día 14 de enero, por la noche y esta mañana los he recibido en mi casa. Los compré en Des Filles et une Aiguille... La culpa la tiene Ara que me ha vuelto a meter el cuquet del punto de cruz dentro. Los esquemas que compré són:
- "Vierlanden Sampler Anna".
- "Princess Parade".
- "Willie's Quaker Square 2".
Venga a acumular, qué nos pasará que a todas nos gusta acumular por si acaso... ya lo haremos... cuando tengamos un momento... (pero si no tenemos momentos...).
Petonets noies,
P.D: Vull felicitar des de el meu blog a l'Anna que avui fa un any en aquest món de la blogosfera. Ella ja sap que l'aprecio molt.

6 comentaris:

Anna S. ha dit...

Veus el que és tenir molts fronts oberts?? Per culpa de l'Ara, tornem a tenir ganes de fer px, per culpa de les patch bloggers, volem fer moltes coses de patch, i per culpa de la Corapensa, tenim càrrecs de conciència per a no cumplir amb el seu SAL....jajajajaja....Esperem seguir gaudint molt de totes les manualitats gràcies al món de la bloggosfera, i que la nostra amistat segueixi augmentant amb el temps. Petons Júlia

ara ha dit...

Vaya!!!!! como nos lo gastamos.
Quaker, me encantan, tengo dos en el blog miratelos jejej, bueno adicta a cualquier cosa jajaja.
Al final me vais a sacar los colores que es dificil jajaj, eso de colgarme el "sanbenito" de vuestros pecados no esta bien

carretes de hilo (Pilar) ha dit...

Es muy bonito lo que has comprado, sobre todo me gusta uno, el que aparece a la derecha de la foto, desde aquí parece bordado en todo burdeos o similar. Trabaja mucho, un abrazo.

Pili ha dit...

Quins anims els compres de 3 en 3 per aprofitar els ports, no? aquesta es l'excusa que posem totes. Comprem més del compte per abaratir costes.
El de les princeses es moníssim, en tinc un per fer de la mateixa casa si vols te'l passo.
Petons.

orange/chocolate ha dit...

Quines coses més boniques...!! Ja deus tenir ganes de començar-les!! Crec que a totes ens passa igual, hi ha tantes coses maques i tan poc temps. Petons

Anna S. ha dit...

I el patch?? No el deixis ara que tens màquina de cosir!